Cavallo, Federica

Cavallo, Federica  

MANAGEMENT E ECONOMIA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 45 (tempo di esecuzione: 0.008 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Addressing entrepreneurial success through education: the case of Contamination Lab 2.0 at University of Salento 1-gen-2024 Manta, F.; Stefanelli, V.; Scorrano, P.; Cavallo, F.
Agro-food products, places and online experientiality: the Brand-Land connection via Web 1-gen-2015 Cavallo, F.; Iaia, L.
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 1-gen-2014 Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Capitale Sociale, Teoria Cognitiva Sociale e processi di Knowledge Sharing in network di impresa 1-gen-2018 Fait, M.; Scorrano, P.; Cavallo, F.; Iaia, L.; Fonseca, A.
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 1-gen-2020 Fait, Monica Maria Elena; Scorrano, Paola; Iaia, Lea; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
Data Marketing e Nuove Frontiere 1-gen-2023 Cavallo, F.
Diagnosing the competitiveness of SMEs on international markets: conception and testing of an innovative software 1-gen-2015 Maizza, A.; Iaia, L.; Cavallo, F.
Digital Analytics 1-gen-2018 Cavallo, F.
Digital wine. L’approccio delle imprese pugliesi 1-gen-2017 Cavallo, F.; Scorrano, P.; Fait, M.; Iaia, L.
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 1-gen-2014 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 1-gen-2019 Iaia, L.; Vrontis, D.; Maizza, A.; Fait, M.; Scorrano, P.; Cavallo, F.
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 1-gen-2017 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 1-gen-2018 Iaia, Lea; Fait, Monica Maria Elena; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 1-gen-2015 Cavallo, Federica; Fait, MONICA MARIA ELENA; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Intellectual Capital As A Lens For Improved Healthcare Performance: A Structured Review Of The Literature 1-gen-2023 Hajdini, J.; Iaia, L.; Pironti, M.; Cavallo, F.
Knowledge transfer from and within digital incubators: does the context of entrepreneurship matter? The case of women entrepreneurs in France 1-gen-2023 Lemaire, Séverine; Gael, Bertrand; Haddad, Gloria; Razgallah, Meriam; Maalaoui, Adnane; Cavallo, Federica
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 1-gen-2016 Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 1-gen-2019 Cavallo, F.; Fait, M.; Scorrano, P.; Maizza, A.; Iaia, L.
Le enodestinazioni italiane di successo: un confronto 2008-2018 1-gen-2020 Cavallo, F.; Maizza, A.
Le enodestinazioni italiane di successo; un confronto 2008-2018 1-gen-2018 Maizza, A.; Cavallo, F.; Trio, O.; Rosato, P.; Fonseca, A.