Sasso, Pasquale

Sasso, Pasquale  

MANAGEMENT E ECONOMIA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Assessing the Italian Benefit Corporation disclosure: a content analysis 1-gen-2022 Palladino, R; Sasso, P.; Profita, S.; Carusone, R.; Fiano, F.; Del Giudice, M.
Assessing the Italian benefit corporation disclosure: a content analysis 1-gen-2022 Palladino, Rosa; Sasso, Pasquale; Profita, Sofia; Carusone, Rosalinda; Fiano, Fabio; Giudice, Manlio Del
Blue Farmers. Storie italiane di brand sostenibili dal mare al consumatore 1-gen-2022 Sasso, Pasquale
Creating customer, museum and social value through digital technologies: Evidence from the MANN Assiri project 1-gen-2023 Izzo, Filomena; Camminatiello, Ida; Sasso, Pasquale; Solima, Ludovico; Lombardo, Rosaria
Creative star wine districts: An exploratory research 1-gen-2022 Sasso, P.; Gombault, A.; Thuriot, F.; Solima, L.
Engaging marginal stakeholders on social networking sites. A cross-country exploratory analysis among Generation Z consumers. 1-gen-2023 Valerio Rossi, Marco; Sasso, Pasquale; Perna, Andrea; Solima, Ludovico
Entrepreneurial Orientation and Sustainable Business Model Innovation through Technology Transfer. A study of SMEs leadership in Knowledge-Based Economie 1-gen-2024 Koraym, D.; Shaik, A.; Agarwal, R.; Chitkara, S.; Sasso, P.
Entrepreneurial Orientation and Sustainable Business Model Innovation through Technology Transfer. A study of SMEs leadership in Knowledge-Based Economies In corso di stampa Korayim, D.; Shaik, A.; Agarwal, R.; Chitkara, S.; Sasso, P.
Food and Wine to re-launch a peripheral area. The case of Campi Flegrei 1-gen-2016 Sepe, F.; Sasso, P.; Solima, L.
Grassroot processes of knowledge sharing to build social innovation capabilities 1-gen-2022 Fait, Monica; Magni, Domitilla; Perano, Mirko; Farina Briamonte, Massimiliano; Sasso, Pasquale
Il ruolo del gaming nelle strategie di digital storytelling dei musei. Uno studio esplorativo 1-gen-2018 Papa, A.; Sasso, P.; Tani, M.
Insieme per arrivare più lontano. Musei ed enogastronomia: una relazione virtuosa per lo sviluppo del territorio. 1-gen-2020 Solima, L.; Sasso, P.
Knowledge management is no more a gray area in the tourism industry in India – a study on transformation leadership and executive communication 1-gen-2024 Luthra, Anchal; Arya, Vikas; Dixit, Shivani; Roy, Hiran; Sasso, Pasquale
La cassetta degli attrezzi per la cultura. In Solima L., 2018, Management per l’impresa culturale 1-gen-2018 Solima, L.; Sasso, P.
L’impatto sulla comunità nell’attività di reporting delle società benefit 1-gen-2022 Sasso, P.; Ninni, A.
Made in Italy, heritage marketing e musei d’impresa 1-gen-2024 Maria Montella, Marta; Silvestrelli, Patrizia; Sasso, Pasquale
Service orientation and technology innovation in museum: Museo Archeologico Nazionale of Naples case study 1-gen-2016 Izzo, F.; Sasso, P.; Mustilli, M.; Solima, L.
Smart tourism destination from IOT perspective: Adaptive orientation system 1-gen-2016 Izzo, F.; Sasso, P.; Mustilli, M.; Solima, L.
Social innovation and accessibility in museum: the case of “SoStare al MANN” social inclusion project 1-gen-2021 Solima, Ludovico; Tani, Mario; Sasso, Pasquale
The creative turn of the wine industry 1-gen-2018 Sasso, P.; Solima, L.