Scarano, Guido
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 70
EU - Europa 54
SA - Sud America 21
NA - Nord America 11
AF - Africa 2
Totale 158
Nazione #
IT - Italia 51
SG - Singapore 36
CN - Cina 14
VN - Vietnam 14
BR - Brasile 13
MX - Messico 5
US - Stati Uniti d'America 5
AR - Argentina 3
HK - Hong Kong 3
CO - Colombia 2
EC - Ecuador 2
ES - Italia 1
ID - Indonesia 1
IQ - Iraq 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
PH - Filippine 1
RU - Federazione Russa 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SV - El Salvador 1
VE - Venezuela 1
Totale 158
Città #
Gricignano di Aversa 14
Singapore 11
Beijing 6
Ho Chi Minh City 6
Ashburn 5
Baronissi 5
Florence 5
Pagani 5
Mexico City 4
Naples 4
Aci Sant'Antonio 3
Arba 3
Hong Kong 3
Hòa Bình 2
Macerata 2
Mariglianella 2
São Paulo 2
Banská Bystrica 1
Bogotá 1
Cartagena 1
Casablanca 1
Clark 1
Feira de Santana 1
Fortaleza 1
Guarapuava 1
Guayaquil 1
Hanoi 1
Indaiatuba 1
Loanda 1
Lomas de Zamora 1
Los Teques 1
Maceió 1
Merlo 1
Milan 1
Monterrey 1
Nairobi 1
Novosibirsk 1
Ouro Branco 1
Pesqueira 1
Phú Thọ 1
Rio Brilhante 1
Rio de Janeiro 1
Salvador 1
San José de la Rinconada 1
San Salvador 1
Sarmiento 1
Sulaymaniyah 1
Thái Bình 1
Vũng Tàu 1
Totale 114
Nome #
EMOTION AND LEARNING, ALGORITHMS AND ETHICAL FORGETTING. A NECESSARY REFLECTION IN THE AGE OF DIGITIZATION 20
Emozione e apprendimento, algoritmi e oblio etico. Una necessaria riflessione nell'era della digitalizzazione. 19
Il contributo dell’e-portfolio allo sviluppo delle competenze strategiche e dell’identità professionale nella scuola secondaria di secondo grado 18
Artificial Intelligence and Personalized Teaching: New Paradigms for Learning 17
Contribution of teachers to the development of students’ professional identity through the e-portfolio as a transformative tool 15
The "Cancel Culture": Possible Reflections of Comparison to Mitigate Conflicts 15
Physical literacy: a new learning direction for individual development in society 14
Mentoring and key competences: a model for inclusion and prevention of functional illiteracy. 12
TOWARDS 2030: ASVIS AND ISTAT DATA AS AN URGENT CALL FOR INCLUSIVE, SUSTAINABLE, AND QUALITY EDUCATION IN LINE WITH GOAL 4 12
Verso il 2030: dai dati ASviS e ISTAT un richiamo urgente per una formazione inclusiva, sostenibile e di qualità per il Goal 4 12
Building self-awareness in school guidance: strategic skills, eportfolio and educational mentoring 11
Mentoring from a synecological perspective: a research path for sustainable education 6
Constructing the self in school guidance: strategic competencies, e-portfolio, and educational mentoring 1
Totale 172
Categoria #
all - tutte 731
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 731


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2024/202520 1 2 3 5 3 0 0 0 2 0 4 0
2025/2026152 14 41 29 32 34 2 0 0 0 0 0 0
Totale 172