Dipace, Anna

Dipace, Anna  

SCIENZE DELL'EDUCAZIONE E DELLO SPORT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 174 (tempo di esecuzione: 0.032 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A pre-post syllabus analysis to assess the impact of the TILD faculty development program. In HELMeTO 2023. 5th International Conference on Higher education Learning Methodologies and Technologies Online. Foggia, September 13th -15th, 2023. Book of Abstracts 1-gen-2023 Tinterri, ; De, Angelis; Dipace, Anna; Lotti, ; Loiodice, ; Serbati,
A. Sociodemographic and Digital Education Factors Are Associated to General Health, Coping Strategies, and Academic Outcomes of Undergraduate Students during the Post-Pandemic Period. 1-gen-2022 Tinella, L.; Tinterri, A.; Dipace, A.; Ladogana, M.; Loiodice, I.; Bosco, Andrea
Aerobic and Anaerobic Effect of CrossFit Training: A Narrative Review 1-gen-2023 Moscatelli, F.; Messina, G.; Polito, R.; Porro, C.; Monda, V.; Monda, M.; Scarinci, A.; Dipace, A.; Cibelli, G.; Messina, A.; Valenzano, A.
After the Pandemic: Teacher Professional Development for the Digital Educational Innovation 1-gen-2023 Eradze, Maka; De Martino, Delio; Tinterri, Andrea; Albó, Laia; Bardone, Emanuele; Saliha Sunar, Ayşe; Dipace, Anna
AI Act: a text analysis 1-gen-2024 De Martino, Delio; di Padova, Marilena; Clara Dicataldo, Maria; Dipace, Anna
AI EDUCATIONAL TOOLS AND BUSINESS SCHOOLS: A WEBSITES’ CONCEPTUAL CONTENT ANALYSIS 1-gen-2024 Dicataldo, Maria Clara; Dipace, Anna
AI in board Game-Based Learning 1-gen-2023 Tinterri, Andrea; di Padova, Marilena; Palladino, Francesco; Vignoli, Giordano; Di pace, Anna
AI Specialist - a new professional figure for higher education. 1-gen-2024 di Padova, M.; Basta, A.; Dipace, A.; Tinterri, A
Allineare obiettivi ludici e di apprendimento. Verso un framework unitario per il Game-Based Learning 1-gen-2024 Tinterri, Andrea; Pelizzari, Federica; Basta, Angelo; Dipace, Anna
Alternanza scuola lavoro e sviluppo delle competenze digitali tra percezione di pratiche d'uso degli studenti e saperi formali 1-gen-2018 Loperfido, F. F.; Caposeno, K.; Dipace, A.; Scarinci, A
Alternanza Scuola-Lavoro: l’esperienza di apprendimento attraverso la progettazione di contenuti e-learning 1-gen-2018 Caposeno, Katia; Dipace, Anna; Bellini, Claudia; Perrella, Sara; Limone, Pierpaolo
Ambienti digitali e valutazione degli apprendimenti. La co-progettazione di un e-portfolio all’interno del Living Lab ScuolAperta 1-gen-2015 Dipace, Anna; Claudia, Bellini
Analisi dei fattori predittivi dell’abbandono scolastico e loro correlazione con gli output del registro elettronico 1-gen-2024 Perrotta, D.; Morsanuto, S.; Basta, A.; Dipace, A.
Analisi della percezione di autoefficacia degli insegnanti partecipanti ai percorsi abilitanti 30 CFU 1-gen-2024 Dipace, A.; Tinterri, A.; Di, Padova
Analysing emotions to personalise learning for EduOpen Moocs’ students 1-gen-2018 Dipace, A.; Loperfido, F. F.; Scarinci, A.
ANALYSIS OF CORRELATIONAL FACTORS OF SCHOOL DROPOUT INTENTION IN A SOUTH ITALIAN UPPER SECONDARY SCHOOL 1-gen-2024 Perrotta, Davide; Morsanuto, Stefania; Basta, Angelo; Dipace, Anna
Are you a left or right-brain type? Persistence of neuromyths in Italian in-service teachers. 1-gen-2024 Tinterri, A.; Zarrilli, Affaitati; M. C., Basta; A., &; Dipace, A.
Assessing the Impact of the TILD Faculty Development Program Through Pre-Post Analysis of Teacher Syllabi 1-gen-2024 Angelis, De; Lotti, M.; Loiodice, A.; Serbati, I.; Dipace, A.
Assessment tools for the career planning of adolescents and adults with neurodevelopmental disorders: a systematic review 1-gen-2021 Iacomini, Silvia; Berardo, Federica; Cavallini, Francesca; Dipace, Anna
Associazione tra fattori sociodemografici, politiche di educazione digitale e salute generale, strategie di fronteggiamento, risultati accademici in studenti universitari nel periodo post-pandemico. 1-gen-2023 Bosco, A.; Tinella, A.; Dipace, A.; Ladogana, M.; Loiodice, I.; Tinterri, A